Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: 400

Liczba znalezionych wiadomości: 64

  • 2017-08-01 | Komentarze: 0

    CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

    Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

  • 2013-09-18 | Komentarze: 0

    APS S.A. ma 20 lat

    Notowana na NewConnect, spółka Automatyka Pomiary Sterowanie S.A. obchodzi okrągły jubileusz. Ponad 400 osób– pracowników, klientów i partnerów firmy - świętowało jej 20. urodziny w gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej.

  • 2013-02-01 | Komentarze: 0

    Przestrzeń miejska – design na miarę naszych czasów

    Ukształtowanie oraz wizualny aspekt przestrzeni miejskiej to elementy, na które zwraca się dziś coraz większą uwagę. Zajmujący się tą sferą designerzy w przygotowywanych dla miasta projektach coraz częściej reagują na przemiany zachodzące w społeczeństwie, uwzględniają nowoczesne trendy i zmieniające się praktycznie z roku na rok upodobania estetyczne. Przestrzeń publiczna stała się polem do popisu dla artystów, którzy, realizując swoje pomysły, kreują nowy obraz współczesnego świata.

  • 2012-06-05 | Komentarze: 0

    Zrób zakupy za 100 zł w Lidlu i uzyskaj rabat na paliwo na stacjach Shell

    Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!

  • 2012-05-21 | Komentarze: 0

    Kreatywny umysł w biznesie

    Sukces w biznesie jest zależny od wielu czynników. Jednak nie zawsze trzeba dysponować ogromnym kapitałem startowym, aby założyć świetnie prosperującą firmę. Czasem wystarczy dokładna analiza rynku i, co najważniejsze, dobry pomysł.

  • 2012-04-04 | Komentarze: 0

    BIOERG - mija rok na giełdzie

    Sprzedaż zrealizowana spółki BIOERG SA w IV kwartale 2011 wyniosła 202 tys. zł., podczas gdy w tym samym okresie 2010 r. było to jedynie 67 tys. zł. Spółka wypracowała też zysk netto za cały 2011 r. w wysokości 196 tys. zł., gdzie rok wcześniej wyniósł on zaledwie 9 tys. zł.

  • 2011-10-06 | Komentarze: 0

    Wołowina? Z przyjemnością!

    To może się udać: pobudzenie i rozwój konsumpcji wołowiny w Polsce, budowa sprawnie działającego łańcucha produkcji i dostaw mięsa wysokiej, certyfikowanej jakości, z którego korzyści odniosą wszyscy jego uczestnicy, zaś konsumenci – satysfakcję z udanego zakupu. Spożycie wołowiny może być przyjemnością. Przekonują o tym doświadczenia innych krajów, a także obiecujące wyniki badań naukowych i marketingowych dokonywanych w ramach projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce zgodnie ze strategią „od widelca do zagrody”.

  • 2011-09-14 | Komentarze: 0

    TIM SA przejmuje kontrolę nad MARKETEO.COM SA i Narzędzia.pl SA

    Najwyższy od trzech lat wzrost zysku operacyjnego TIM SA i uzyskanie kontroli nad największym w Polsce internetowym sklepem z elektronarzędziami Narzędzia.pl dają spółce nową energię do działania i pozwalają uniezależnić się od sezonowości sektora budowlanego.

  • 2011-07-27 | Komentarze: 0

    Ball Packaging Europe publikuje nowy raport z działań na rzecz zrównoważonego rozwoju

    2010 okazał się dobrym rokiem dla polskiego oddziału Ball Packaging Europe: firma odnotowała znaczne sukcesy związane z osiągnięciem ambitnie założonych celów zrównoważonego rozwoju. W latach 2009-2010 Ball zainwestował w polskiej fabryce ponad 400 tysięcy euro w ochronę środowiska.

  • 2011-07-18 | Komentarze: 0

    Najlepsza reklama to budowanie przyjaźni

    Zaufanie odbiorców do reklam maleje od dawna, jednak Internet i portale społecznościowe otwierają przed copywriterami nowe pola do działania. To jednocześnie sprawia, że kampanie marketingowe, aby zainteresować potencjalnych klientów, muszą być coraz oryginalniejsze. Jak pokazują zeszłoroczne badania agencji Euro RSCG Sensors, konsumenci chętniej ufają treściom, które nie są czysto sprzedażowe oraz są przedstawione w lekki sposób. Oto kilka przykładów skutecznych kampanii polskich firm.

Strona 1 z 7
 1  2  3  4  5  6  ...  7   następna »