Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Royal Unibrew

Liczba znalezionych wiadomości: 6

  • 2011-03-03 | Komentarze: 0

    Zgoda na koncentrację Van Pur

    Prezes UOKiK wyraziła zgodę na objęcie przez Royal Unibrew, Pura Birra i Zbigniewa Wantusiaka wspólnej kontroli nad producentem piwa, spółką Van Pur

  • 2010-01-13 | Komentarze: 2

    Nowy dyrektor Royal Unibrew Polska

    Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko Dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska. Firma produkuje i dystrybuuje w Polsce między innymi piwa marki Łomża, Faxe, Rybnicki, Strzelec, Cooler i Korona Książęca. Posiada browary w Łomży i Jędrzejowie. Krzysztof Błaszczyk odpowiada za nowoczesny kanał sprzedaży i kontakty Royal Unibrew Polska z sieciami handlowymi w Polsce.

  • 2009-09-28 | Komentarze: 0

    Korona Książęca zdobyła złoty medal w Otwartym Konkursie Gali Browarników

    Piwo Korona Książęca, produkowane przez Royal Unibrew Polska Sp. z o.o. zajęło 1 miejsce w Otwartym Konkursie Piw Gali Browarników 2009 w kategorii piwo jasne pełne o zawartości ekstraktu w brzeczce 10.2-11.1º blg. Konkurs został zorganizowany w Łodzi 23 września tego roku, a ogłoszenie wyników miało miejsce podczas uroczystej Gali Browarników w Warszawie 24 września.

  • 2009-09-15 | Komentarze: 0

    Piwa Strzelec Jasne, Strzelec Mocne i Cooler Lemon nagrodzone na Chmielakach w Krasnymstawie

    Trzy piwa produkowane przez Royal Unibrew Polska zostały nagrodzone w Konsumenckim Konkursie Piw podczas XXXIX Ogłólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów Chmielaki Krasnowstawskie 2009.

  • 2009-05-08 | Komentarze: 10

    Beata Pawłowska Dyrektorem Generalnym Royal Unibrew Polska

    Beata Pawłowska od maja 2009 objęła stanowisko Dyrektora Generalnego Royal Unibrew Polska Sp. z o.o. Swoje duże doświadczenie na rynku produktów szybkozbywalnych w Polsce zdobywała w takich firmach, jak Procter & Gamble czy Coca-Cola Polska lub Hoop gdzie piastowała stanowiska Dyrektora Generalnego. Była także Dyrektorem Zarządzającym i Członkiem Zarządu MTV Network oraz pracowała w International Paper Klucze, obejmując początkowo stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu, a następnie stanowisko Dyrektora Generalnego.

  • 2009-02-17 | Komentarze: 0

    W całym 2008 roku firmy wydały na reklamę w Internecie o blisko 7,4 mln zł więcej niż na reklamę w gazetach

    Już w ostatnim kwartale zeszłego roku rynek reklamowy dostał zadyszki. Najgorszy był grudzień, tradycyjnie najlepszy miesiąc w branży medialnej i reklamowej. Wydatki firm na ten cel zmalały o ponad 6 proc.

Strona 1 z 1
 1