Wyniki wyszukiwania dla frazy: co

Liczba znalezionych wiadomości: 1411

  • 2020-05-27 | Komentarze: 0

    Nowość! Familijne opakowania lodów Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska

    Firma Colian rozszerzyła ofertę lodów rodzinnych, by zapewnić jeszcze więcej przyjemności amatorom chłodzących deserów. W sklepowych zamrażarkach pojawiły się lody Grześki, Jeżyki i Śliwka Nałęczowska w familijnym formacie.

  • 2020-03-17 | Komentarze: 0

    Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek

    Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.

  • 2019-04-12 | Komentarze: 0

    McCormick wprowadza na polski rynek kultowy sos FRANK’S RedHot

    McCormick, globalny lider na rynku przypraw i produktów smakowych, wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.

  • 2019-03-21 | Komentarze: 0

    FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print

    Fakty są takie, że produkty zawierające błyszczące zdobienia na etykietach, przyciągają wzrok klienta i pozwalają im wyróżnić się na sklepowych półkach. Sama etykieta wydaje się szlachetniejsza oraz podkreśla jakość i wartość produktu. Szczególnie właśnie metalizowane akcenty stanowią przesłanie dla luksusu i elegancji. Doskonale nadają się do win, przysmaków czy kosmetyków.

  • 2019-02-01 | Komentarze: 0

    Drukarka kolorowych etykiet LX910e od firmy PRIMERA

    Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest bezpośrednio przed sklepową półką, większość też osób przyznaje, że zakupiło dany produkt, ponieważ opakowanie było atrakcyjne i przyciągnęło ich uwagę.

  • 2018-04-19 | Komentarze: 0

    Illy i Ishida Europe - wyborna kawa na start

    Technologia naważania wielogłowicowego Ishida jest gwarantem prędkości i dokładności procesu dla dwóch formatów opakowań u jednego z najbardziej znanych producentów markowej kawy we Włoszech, firmy Illy.

  • 2018-04-03 | Komentarze: 0

    Henkell i Freixenet łączą siły

    Henkell podpisuje umowę nabycia 50.67% udziałów w Freixenet S.A. Zawarcie umowy o rozległej współpracy na skalę międzynarodową.

  • 2017-11-23 | Komentarze: 0

    Delecta z tytułem Superbrands 2018

    Decyzją konsumentów Delecta została wyróżniona tytułem Superbrands 2018 w XII. edycji niezależnego badania marek w Polsce. W projekcie przebadano blisko 2 tysiące marek. Laureatów wskazało ponad 10 tysięcy respondentów.

  • 2017-08-01 | Komentarze: 0

    CIN&CIN Secco Azzurro - na fali musującego orzeźwienia

    Światowy boom na wina musujące dotarł do Polski i zmienia rynek. Pijemy je dla smaku i orzeźwienia o każdej porze dnia i nocy. Konsumenci oczekują więc szerszego i bardziej zróżnicowanego asortymentu w tej kategorii. Wyzwanie podjęła AMBRA S.A., która w tym sezonie planuje szerokie wsparcie sprzedażowe nowego CIN&CIN Secco Azzurro.

  • 2014-11-14 | Komentarze: 0

    Artykuły z godłem „Doceń polskie” na targach HORECA w Krakowie

    7 listopada bieżącego roku zakończyły się 22. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA. Podczas trzydniowego wydarzenia swoje wyroby zaprezentowało ponad 330 wystawców z całego świata. Uczestnicy targów mieli okazję przekonać się m.in. o walorach produktów nagrodzonych przez Lożę Ekspertów programu „Doceń polskie”. W gronie wystawców znaleźli się bowiem laureaci tego programu promującego rodzime artykuły spożywcze najwyższej jakości.

Strona 1 z 142
 1  2  3  4  5  6  ...  142   następna »